12 Σεπτεμβρίου 2016

Γνώρισέ το, Πάρε θέση, Γίνε κομμάτι του


Καλώς ήλθατε,
Το ανοιχτό δίκτυο κοινωνικού & ανθρωπιστικού μάρκετινκ 'αγοραλογία'
έχει σκοπό να προάγει ποικίλες και εναλλακτικές πτυχές της επιστήμης του μάρκετινγκ.Βασικός στόχος, είναι η ανάδειξη του κοινωνικού πρόσημου του μάρκετινγκ και πως οι εφαρμοσμένες πρακτικές του μπορούν να ωφελήσουν τον άνθρωπο, την κοινωνία, το περιβάλλον κτλ.Πιο συγκεκριμένα, οι μέθοδοι που το συνθέτουν δεν σταματούν μόνο στον κόσμο και τομέα των επιχειρήσεων αλλά ανάλογα τους φορείς και τις ομάδες που το σχεδιάζουν δύναται να προσφέρει και σε άλλους τομείς. 
  • Επικοινωνία, προαγωγή και γνωστοποίηση ιδεών και θέσεων ΜΚΟ, εθελοντικών ομάδων , πολιτικών κομμάτων κ.α. 
  •  Επιπλέον, σύμπραξη μικρών επιχειρηματικών επιχειρήσεων και συνεταιρισμών  στα πλαίσια μιας συνεταιριστικής επιχείρησης, κοινωνικής και αλληλέγγυας οικονομίας
  • Καμπάνιες περιφερειών , δήμων και πόλεων για την ανάδειξη τους και την προσέλκυση επενδύσεων και τουριστών. 
  • Καμπάνιες χωρών, υπουργείων , νοσοκομείων, και άλλων δημόσιων φορέων για την        ενημέρωση και πρόληψη ασθενειών, κοινωνικών κινδύνων κτλ (κάπνισμα, ανακύκλωση, τουρισμός, προστασία από ασθένειες) 
Μείνετε συντονισμένοι